39°C

Febern bara stiger. Hoppas att det inte är två veckors-feber jag fått.
Har verkligen inte tid eller lust att ligga inne i två veckor med feber. Man skulle ju inte kunna göra något.
hoppashoppashoppas det bara är en vanlig flunsa.
Alla planer för idag oh imorgon är helt skippade. Tyvärr, skulle verkligen varit kul att göra något med kopisarna imorgon.


Ska ta mitt pick och pack och flytta från mitt rum på bottenvången upp till övrevåningen.
Kommer väl leva där .. eller på soffan .. Måste väl be pappa/mamma far till butiken oh köpa nåt som jag kan äta. Har inte ätit nåt annat än morgonmål, en liten kladdkaksbit (som inte ens smakade så gott som jag hoppades) och ett glas med bärsoppa. Apptiten är inte direkt som den brukar vara.


Elegant
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback