301211

Vaknade med en sjuhelsikes migrän idag, så blev att ta en tablett och sova några timmar till. Blev nog lite bättre sedan, så for till stan med mamma, handlade och sedan till Janni. Snackade mest men sedan spelade vi också en match cod, jag som inte spelat på ett år åtminstånde var nog gaanska rostig. Dessutom har mamma och jag börjat ett nytt projekt, som vi kommer jobba stenhårt på!


Påtal om Janni så hittade jag idag en försenad julklapp i postlådan idag. Och gissa om jag blev glad när jag ser en bok med Janni & mej på pärmsidan. Janni hade gjort en fin fotobok med en massa härliga, fina och mindre fina bilder, och texter. Kommer blädars i ofta, oftaa, ofta.
Tack Janni ♥




- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback