You make me smile

Var på spinning då alltså, vi var fler än jag väntat mig där, trevligt!
Var nååågot svettig när jag kom hem. Jag duschade och med blött och slickat hår gick jag iväg till Brasseriét. Maten var som alltid jätte god, smakade verkligen med cesarsalladen när man inte ätit den på en tid, men är ganska säker på att jag är laktos intolerant, och ganska "paha" sådan. Dessutom var det helt kiva att få träffa Freddo nu igen, hör lite hu han har de i yrkkis o sånt!

Imorgon tänker jag ta sovmorgon och 14 tiden ska vi till Ingå efter mamma och sedan åker vi vidare till Sello & Ikea. Hoppeligen hittar vi allt vi ska ha, skulle inte orka åka en tredje gång mot det hållet på mindre än en månad.

Tumblr_lq8mcqrfmf1qlqld5o1_500_large
Målet med allt kanske?

PS. Om någon känner för att komma til sportten någon dag, so call me!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback