we might not get tomorrow

Äntligen frisk.
Har lagat smycken, haft besök, lagat mat och ansiktsmask. Så något vettigt har jag iallafall gjort idag.För övrigt så stressar jag redan över imorgon. Ska hinna till både Sello & Ike på 6 h, har en tendens att bli extremt jobbig när jag stressar så jag hoppas mamma har lite förstående för mig imorgon. Skulle behöva något sådanthär..



Skolan börjar ju faktiskt om 2 dagar. Morgondagen spenderar jag i butiker och måndagen har jag ny tid til kosmetologen(dör om jag kommer hem med ett ½ ögonbryn). Och på måndagen är man väl så depressed och stressad över att skolan börjar så att man knappt gör något alls.

Ps. Vår font är Trebuchet MS skulle jag våga mig på att säga, till dig som undrade.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback