Finska

God kväll. Gårdagen var gr8 och jag kan gissa att vissa har lite huvudvärk idag, haha. Blev lite sent igår fasst jag kom hem där två tiden, men telefonen gick het. Så nu är jag extremt trött, och känner mig ganska värdelös. Huvudvärk har jag också av följd av sömnbristen. Känningar av migrän. Jag har kollat några avsnitt av Grey´s anatomy, på youtube, bedrövligt. Jag har finskaprov imorgon och jag kan varken grammatiken eller orden. Jag börjar inse att provet kommer gå väldigt dåligt. Skotern körde jag med första gången iår. Går inte riktigt ännu att köra eftersom det är tjockt med is på vägen ännu.

Ska ta en värkmedicin och sedan läsa finskaord i väntan på att Janni ska ringa.



Me want summer .

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback