Söt som socker

Lång skoldag. Var ett varv till bokhandeln efter skolan och nu har jag just skrivit ner alla tyska ord.
Jag funderar stark om jag faktiskt orkar fortsätta med tyskan i gymnasiet eller inte. Det är verkligen så sjukt tråkigt, nån som håller med mig? Men däremot är det ett språk värt att kunna.

Fotade också ett varv, försökte få Molly på bild med det är lite svårt när hon aldrig är stilla eller vill kolla in i kameran. Här är den enda lyckade bilder av tiotals. Men nu orkar jag inte läsa tyska tänker istället ringa Emma!
r
- Molly -

- Amanda -


hehe joo no man satsar sista månaden o sen slutar jag iaf tyskan :) vi har ju baskunskaper o om man nångång känner attt man behöver det igen så kan man ju alltid läsa mer. Men om man inte orkar eller vill så e de ju onödit att man far o föstör timmarna i gymnasiet för de som vill läsa det om man inte är intresserad o bara tänker spela på telefon o sova xD

2011-04-30 | 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback