1 April

Äntligen ledigt. Ska göra skolarbeten, sova, laga lite smycken och sedan på söndagen ska jag vara i kyrkan där vi välsingnas till som hjälpledare. Inga speciella planer denhär helgen. Men ännu har jag bara spelat cod ännu, Pontus och jag ägde. Vet inte riktigt vad jag ska skriva hit till.

Anners är det ju första april, ingen annan än Andre (som var jätte sneaky) har lyckats lura mig.

Bild som beskriver min framtid - ni kanske inte förstår vad jag menar men jag gör det.
72887123_1301600065_tumblr_lhlqhqpgop1qav63mo1_500_large
PS. Nu har janni och jag bloggat över ett år tillsammans. Började blogga här 22.03.10.


ska du bli eremit och bo uppe i bergen för dej själv? :O

2011-04-02 | 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback