Visomhatarstress.com

Konstaterade att det finns allt för många stressfaktorer för mig för tillfället.
Känner mig jämt stressad och det känns som om jag aldrig hinner med allt,
att jag aldrig heller får en stund bara för mig själv.

Det är skolan, massa prov, förhör, ett grupparbete plus en ny bok i tyskan och massa annat.
Sen har jag träningar tre gånger i veckan, (varav den ena är i Ekenäs, och jag kommer något före tio hem på kvällen) borde gå på fyra men det hinner jag aldrig med..

Nu och då har vi också hjälpledarskolning till skribalägret till nästa sommar, och den är varannan/varje vecka.

Gooosh!
Har praon ofixad, har inte lämnat in mopokortspapren, böcker till bibban är sena,
rummet ficka jag städat idag, men borde hjälpa till lite mer med hushållsarbete.

På råga på allt får jag dåligt samvete när jag inte hinner tillräckligt med mina kompisar och Robin..

SUCK!





Förstår din känsla, hade den förra året, skulle ha det nu också om inte vissa människor sku ha tipsa mig om en sak.

VILODAGAR= en dag du "bokar" in i din kalender, som inte går att sudda ut, har du skrivit in vilodag på endag ja då är det vilodag, och det betyder att du i princip kan göra lite vad du vill. Sitta framför datan, baka, se på film, chilla med dig själv. Man måste ha vilodagar, helst en gång i veckan men iaf varannan vecka och även fast det känns svårt, och du tycker att du inte har tid att vara ledig, så måste du ta vildagar för annors orkar du helt enkelt inte. Det går inte och till slut vill du bara lägga dig ner och dö, du vill gråta för att det känns som att du blir kvävd. Du måste vila för annors dör du. Om du inte vilar blir allt som du egentligen älskar skit, elr. inte skit men du är så trött så du kan inte njuta fullt ut.

Vila Janni även när du inte har tid.

Je t'aime <3

2010-09-25 | 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback