Good Night.

Tjena !

Skolan var väl som vanligt, lite nytt stuff men int nåt annat.
Idag har jag varit till Emma då alltså. :)
Övade lite matematik med henne, till provet imorgon.
Själv har jag inte orka kolla igenom det nåt extra.. fasst jag borde
få 10 i provena.. för att kanske hålla min 10 på betyget?
Men lat är jag endå, men måste väl kolla igenom det snabbt snart.. :/

Har också varit aktiv (höröröm) och printat ut information om ögat,
som vi har i grupparbetet med Emma, Janni, Emilia & Hannah.

Kollat idol har jag också !
Fan vad folk kan sjunga bra, att vissa har sådan talang.
Otroligt !



Godnatt från mej nu iallafall ;)
Ska drömma sött.


"`Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they´re not alone.
There's somebody else that feels the same somewhere.
There`s gotta be somebody for me out there."
- Nickelback





























fin bild :)

2010-09-11 | 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback