Sähly

Skoldagen gick snabbt, musiken var jävligt kul och så har det hänt lite olyckor idag också, men det tänker jag inte gå inpå nåt mer.
Var på skolsähly idag också. Helt kul att spela. Tycker varken om handboll, fotboll eller någo annat, men sähly är kiva. :)
Tyvärr är vi ganska många, så alla kommer troligen inte med i lage, men om man kommer med så är det ju kul, men om inte så överlever man ju (;

Nu ska jag kolla lite tv och sedan se om jag orkar börja på ett fotoalbum (vilket jag borde gjort redan igår), och kanske göra tyskan.. men måste först få reda på vad vi ens har för läxa.

Såå nu ska jag dra mej från denhär datorn till min egna. Bror min kom hem.

http://dumbas.blogg.se/images/2008/innebandy_19233071.gif








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback