LÖRDAG - SOVMORGON

Aaaa... jag har sovit extra länge idag.

Idag har jag inga speciella planer, min syster har halloween kalas och handbollsträning. Så kommer troligen måsta städa, fasst jag gärna skulle fara till hallen också, till tre tiden. :) REDRAMA uppträder där. Så skulle bara helt kul att fara dit. Måste höra med lite andra människor först bara :) Meen det betyder att jag kanske borde göra mej klar, sminka mig osv.. (;


Har inte direkt nåt mer att säga.



tack sötnos! :)

2010-10-30 | 12:42:14

söt text =) kul med halloween kalas =)

2010-10-30 | 12:43:33

Hoppas allt är bra med dig :)



Är du sugen på att vinna ett stort korsörhänge? Spana i så fall in länken nedan:



http://maddisenj.blogg.se/2010/october/vinn-orhange.html#trackback



Är du inte intresserad av sånt här så ber jag om ursäkt och du får gärna ta bort kommentaren i så fall!

2010-10-30 | 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback