I ♥ PARIS

Hehe, kom int på nån bättre rubrik än det som stod på min skjorta idag under träingen.
Tyska provet gick väl helt ok, verkligen ingen 10- denna gång, men en 8.. kanske .. hoppas ju såklart på bättre, men då kanske man borde läst lite mer också. ;s

Det var sista skolsähly träningen tillsammans idag. Sebbe valde ut laget idag.
Vi var 20+ människor som "ville" med, men bara 15 slapp med i laget.
Jag kom med som reserv anfallare. Troligen kommer jag inte få spela nåt mycket, men man får iallafall vara med på turneringar (borta från skolan (y) ) . (; Såå det är ju helt kul ändå.


Tror jag bara ska slappa ikväll.. vet inte riktigt om jag har nåt annat för mej, inte vad jag vet ännu iallafall.


Sitter och drömmer mej bort till värmen.. meen det är ju en tid före man slipper dit :P
Men jag tänker possitivt !
1. Tiden går snabbt.
2. Det är jul och födelsedag imellan.
3. Man måste hinna träna ! STORT + att man hinner med det ! (bara man skulle ta sej i kragen och fara iväg till gymmet)
4. Man hinner åka slalom/snowkka under vintern, vilket är kul ((;




PPUSS / Amanda


VILLE :DDDDDDDD hahah :D TA DE INT PERSONLIT ;)

2010-10-28 | 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback