Kvällsjobb

Var på cafe med min syster idag, när jag sökte henne från skolan.
Ganska sött att se alla sjuåringar springa till skolbussen och tävla om vem som kommer först. ;)


Jobbade kväll idag.
For till Barösund och var där nån timme, efter det in till Ingå till veterinären.
Träffade Josse där, en liten överraskning :)
Fick däremot inte så possitiva prov svar från veterinären..
tyvärr.

Sedan talade jag med Janni och hon konstaterade att vi måste träffas imorgon.
Så morgondagens planer är lite oklara, men jag kommer iallafall spendera kvällen med Janni !
Man märker att det gått en vecka utan kompisarna.. :)



Nu måste jag och sova. Orkar inte stiga upp imorgon anners.




vadå "hehehe"?

2010-11-11 | 23:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback