Kvällen kommer spenderas med..

.. den bästa !

Hade ingen ork till att blogga från jobbet. Så jag lät helt enkelt bli. Drog iställe ner massa bra musik applikationer till min telefon. Så om man inte hittar en viss låt på en av programmen hittar man det på ett annat program ;)
Det kom en ny katt igår dit, en jätte fin och kelig grå katt.
Oba kommer också få ett test hem idag, så hoppas han beter sej så han får stanna där.
Fick veta att nästa fredag kommer spenderas i ekenäs (: Har ja inget emot.


Nu har jag varit i duschen och skannar in lite foton (eller pappa ♥ skannar in dem, jag kan inte sånt).
Ska till Janni om en halv timme, kommer vara uppe relativt länge kan jag tro och talatalatala om allt.
Och så kommer vi frossa i glass ! Blev otroligt sugen på lösglass, och det hör inte till godis strejken (y).
Så glass i stora lass som man brukar säga. (;
Blir troligen övernatt hos janni (?) får se lite.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback