Just run away, From these lies, Back to yesterday

Förlåt, har inte bara orkat uppdatera.

Fick ut mitt modersmålsprov, fick 8+. Är jätte nöjd med tanke på vad många andra fick, som haftprovet. Medeltalet var nåt på 5-6, så kan inte dirket klaga över mitt vitsord ;)
Tyskaprovet hade också gått helt okej, 9+. Helt bra det också. Tyskan går helt bra, fick 10- i det förra provet och 9+ i detta, ganska stor skillnad, men bra går det väl ändå.

Har en ledig dag idag, skönt ! Men det känns som jag glömt nåt... borde kanske checka kalendern, men på ser jag bara att "shit, det glömde jag" :P Så bättre att låta bli. Har kollat DH, så grymt bra serie.
http://l00la.bloggproffs.se/files/2010/02/desperate-housewives-cast-picture.jpg

Tror att jag ska renskriva mitt biologi häfte nu. Så man får ett bra häftes vitsord. Måste ju på nåt sätt försöka hålla mitt vitsord i biologin.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback