Is It Just Me ?

Hemma !

Slutade extra tidigt idag, vilket var skönt.
Var hemma någon timme och for sedan till ekenäs och simma med Janni o Co;
Hehe, bra att man har skills i simning, not ;)

Nu svider mina ögon rejält av allt klor.
Uhh.

Måste läsa engelska ord och uttryck nu, förhör imorgon.
Samhälsläroprovet flyttades, vilket var snällt av läraren.
Och hälsokunskapsprovet, visade det sig att det skulle löna sig att läsa till, fick inte värst bra resultat.
Inte sämre än 7 men inte bättre än 8 (:
Bättre lycka nästa gång. (efter som de duktigaste i klassen inte fick fulla poäng, så var det inte nåt enkelt prov detta inte.. (; )

4991604456_0de0fd02c5_z_large


Yeah, I can pretend.
But I don't think it's fair.
I don't want to lie to my self,
why do that ?





Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-01 | 19:53:48

sv: Jag nämde dock inget om hennes stil i det inlägget, tycker bara hon gör skön musik!

2010-11-01 | 20:49:09

jäätte söt bild (L)



hjälp mig på min blogg,läs det första inlägget och skriv vad ni tycker , behöver verkligen hjälp

tack(L)

2010-11-03 | 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback