I WANT TO WAKE UP FROM THIS NIGHTMARE

Gårdagen gillas starkt !
Kom hem ganska tidigt från Jannis, mamma jobbade och resten av familjen skulle till Vanda och spela handboll, så jag kom hem redan 11 tiden. Såg att mamma hade köpt en mixer, så jag började dirket kocka ihop lite bär, mjölk, glass o nån isbit. Blev riktigt gott.

Har varit i duschen och justochjust fått på mej nytvättade jeansen. Hatar när de är nytvättade så är de så otroligt stela. Men jag fick på den tillslut. Hörde lite med mamma också, eftersom det bara är hon och jag hemma idag, så sa hon att vi far och äta nånstans. Brasseriet kanske, om det är öppet? (yy)

Elin Blom åkte ut ur Idol igår.. verkligen synd, men måste erkänna att jag inte anser att hon varken utvecklas eller sjunger lika bra som nån av de andra, hon är lite enformig, om man ska formulera det enkelt. Min favorit är JAY, äskar hans röst och utstrålning !








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback