Älskar läppbalsam

Och idag fick jag minst 3 stycken + massa annat bra. Har inte så mycket att säga om dagen, ska snart gå och reda upp alla saker som jag fått. Hela mässan e lite goodiebag aktigt. :) Fanns godis vid varje plats i hela salen, men har inte ätit en enda. Jag höll mig till alla vitaminer istället. Har överskott av vitaminer efter idag. :P

21.00 blir det Harry Potter på bio ! Tänkte skippa bion ett tag, är så trött, men om jag inte ser den nu så ser jag den aldrig. Kommer inte förstå nåt av filmen, och kommer inte ihåg hur senaste filmen slutade ens, så jag hoppas Emma eller Sara förklarar lite händelser åt mig imellan varven. :)


Imorgon blir det inte heller nåt mycket bloggning. Ska till Ikea på förmiddagen köpa nytt till badrummet. Och efter det till Grani och hälsa på lite bekanta.

http://www.csripraktiken.se/wp-content/uploads/ikea_14341886.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback