Nolo, nologare, NOLOGAST!

Jäkla skit!
Kom hem från mommos för en stund sedan, efter att min 25 minuters raseri och angst utbrott lade ner sig.
Att jag aldrig kan lära mig att ta lite ansvar, och lägga en påminnelse på telefonen eller helt enkelt
skriva in i min kalender när det är träningar med ovanliga tider.

Senast igår talade jag med Sara om träningarna vi skulle ha på tisdagen (idag).
Hade inte tänkt alls på träningarna idag och gick och chilla till mommos. Vattna blommor, titta på TV, läsa bok, göra läxor osv.
Plötsligt får jag ett sms: "Vafö va du int på träning? :P"
SHITSHITSHITSHIT!!!
Kommer först då ihåg träningarna. Så TOTALT typiskt mig!!

Kan riktigt tänka mig hur resten av flickorna och tränaren var glada.. var inte första gången jag missar träningen precis.. måste bara skärpa mig, finns ingen annan som man kan skylla på än sig själv..

Har bara lust att låta bli att gå på Sjundeåcuppen. Var sista träningen inför cupen och enda träningen som jag kunde ha övat att spela ute. Och dessutom kommer jag endo bara faila på det värsta sättet.

/>Borde alvarligt talat sluta handbollen, kommer endo aldrig ihåg träningarna och är inte så särsklit bra precis...
Vet att detta inlägg var sååå onödigt och sååå ointressant och bara SÅÅ angst men måsta bara få ut kännslorna på nåt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback