Life.




Funderade på livet med Emma. Hur vi 2 har helt olika syner på hur vi tänker på vår framtid. Alla tänker vi olika. Jag vet att jag har min framtid ganska bra planerat, men alltid kommer nåt ändra. Efter högstadiet blir det gymnasiet för mig, vet inte vilket men iallafall. Efter det till Åbo eller Vasa och studera, har bra i ämnena kemi, fysik o matematik så blir troligen nåt som man behöv det till. Läkare, veterinär, ingenjör, forskare, mäklare är några av de jag har funderat på. Men sen finns musiken ju alltid i mitt hjärta. Men det blir trolligen nåt på sidan isåfall. Efter studerierna och det endå o andra, vill jag ha 1-2 barn, + djur, vill att mina barn/man ska älska djur på samma sätt som jag, det är nästan ett måste. Beroende på yrke, skulle det vara kul att ha egen firma. Vill bo i en bra stad som är trygg men vet ju inte hur livet blir. Vem vet om man är kvar i Finland ? Jag vill ju vara friskt också, inte få någo sjukdomar eller stora och svåra hälso problem. Vänner änr också viktigt, vänner vi har nu kanske försvinner man träffar nya, men jag hoppas att jag har kvar några av dem jag har idag, kommer bevara dem i ett säkert rum i mitt hjärta. Fötterna på jorden och målet framför mig.

Jag i framtiden ?

http://www.saco.se/upload/Bildarkiv/Yrkesbilder/veterinar.jpg https://www.vardassistans.se/CMSImages/l%C3%A4kare.jpg http://1.bp.blogspot.com/_VLewOh_weKk/RzLyorVK96I/AAAAAAAAAS4/dbwqV193-II/s400/m%C3%A4klare.bmp


Hur kommer din framtid se ut, som du tror nu ?


Vad bra du skriver!!

Hm..jag tror jag kommer flytta tillbaka hit till Kenya, och jobba på elefantbarnhemmet typ 10 min ifrån där jag bor. Det skulle jag älska!:)

2010-05-25 | 15:23:57

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-05-25 | 16:36:04

fin blogg :)

2010-05-25 | 17:20:36

Hej.

Såg att du var en av dom som ville att hofosho skulle fortsätta blogga.

Gå in och kolla bloggen nu, så kan du påverka!

kram :)

2010-05-25 | 17:20:39

Hm... Min framtid (som jag VILL att den ska se ut)..

Efter högstadiet far jag ti någo gymnasium (typ Lärkan elr. ba Karis), sen studerar jag vidare till: tolk, journalist, översättare eller något inom språk & skrivning (gärna också ett yrke där man får prata mycket i). Efter att jag har utbildat mig klart söker jag ett jobb i Frankrike & flyttar dit. Efter nått år hittar jag en man & vi gifter oss, sedan öppnar vi enn "Betel-församling" i Frankrike & skaffar många barn. Plus att jag vill ha djur :D Och ha många vänner.

2010-05-25 | 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback