:D

Vet int varför Janni int har bloggat.
.
Nattsäbän var skit nice ! :D
Men sista matchen for 2 av våra spelare ti sjukhus.. ;s
Så vi var bara en i byte.. :/ så kan man int spela... så vi fick ta en till.. Ingrid. :)
Vi spelade sista matchen mot Roggis Lag.. bara kompisar.
Och vi vann typ 5-1 eller 7-1 (?) kommer it ihåg. Det dä ena måle var totalt min fail... gav bollen åt han.. >.<
Efter det orkade jag int va där mera.. så ja o pappa for hem.
Vi vann 2/4 matcher. Go The Frudes ;D
Men nattsäbän var iallafall skit nice och jag hoppas vi har det flera gånger.
.
Nu har man bara minnena kvar ;) + en snygg t-shirt.
.
Kom hem 4.40 typ, men texta me Emma lite så ja somna först 5.. upps :')
Vakna halv 12.. nu.. 6timmar sömn... hett.
.
Inget Lohja blir de idag. För det första sov jag för länge, för det andra sku de bli stressigt eftersom de stänger 16.00 och sen måst vi städa till torsdagen också. När jag har konfirmation.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback