Morgon bloggning

God morgon! Vaknade någolunda tidigt idag, så jag hinner slänga in ett inlägg. Vanligtvis skulle jag ha träning idag, men det är vell en match i bollhallen. Vilket faktist är ganska skönt, skulle inte orka med handboll idag. Har haft så mycket snuva och hosta.
Troligen har vi hemma match på lördagen, men är inte säker. Det står nämligen på netet att vi skall ha den 27.3 hemmamatch mot Sparta, men vad jag förstod av vad vår tränaren sa så borde det inte vara match detta veckoslut (?). 

Blev inspirerad av Fokis stil att skriva "titta vad jag hittade på netet" inlägg. Så jag googlade lite och hittade en hög med seriösa WC skyltar som är inte riktigt av det vanliga slaget.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback