möte #2

Det började med att vi alla att i en ring o sen gick vi ha "framtidstänkande" och orka, vi gjord de i 1 timme.. bara krimskrams.. tkr jag. Men andra delen, efter 5 minuters paus, tycker jag var mer givande. Det var jag tror att jag sade lite mycket ;)
Jag och Emmas pappa hade ganska samma åsikter. :P
Råkade säga vissa roliga saker också, heheh 8D "va f... ähh... va ska vi göra åt de?" Då hade vi komit överens att inte svära, och alla skrattade åt mej, heheh ;) Så e de när man e lite oföriktig med sitt språk.
.
.
Vi ska väl göra vad vi kan.. (?) jag tycker det var till nytta det här mötet, eller ska vi säga andra delen av mötet.

strunta i texten på bilder.
.
.
.
Längtar till helgen :D<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback