Life sucks.

Fick just veta att det bara finns veterinärutbildning finns bara på finska och engelska i Finland.. vilket är skit för mej, försök sen hänga med på fysiken om allt går på engelska eller finska, och finska, vilket jag int alls kan. ffan, jag får paniiik.. o om ja ska studera på svenska så far ja ti Sverige o studera i 6 år, och sen kommer jag troligen int tibax, tänk att leva utan sin släkt och vänner ..... ;'''''( och om jag kommer tibax så då har jag grävt en grop åt mej själv, för efter det kan jag inget finska alls.. varför ska de finnas så svåra val ?

Mamma berätta att hon (som var dålig på finska) studerade på finska.. och klarade det. Men jag är 1000 gånger sämre än henne.. men jag vill lära mej finska, jag vet att jag kan. Men jag kan endå int, jag kan inget.. D:

Så om ni vill ha mej kvar i Finland om 4 år så får ni hjälpa mejj på traven med finskan.. för jag ill vara kvar, jag vill it ti Sverige och mista alla underbara vänner här. Sådana som jag vill ha med mej genom hela livet <3 Jag vill att vi ska sitta på café med våra tantväskor och diskutera ungdomarnas beténde och hur ens katt mår. <3

Förlåt, det blev jätte långt inlägg.. :(


Var förberedd att jag börjar tala finska med dig ;)

2010-03-24 | 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback