Is

Skolan, gick bra, var blandannat till hälsocentralen med Sara, eftersom hennes öra var cp. ;>
Och hade sedan handarbete :D Hann int göra så mycket, men jag hann trycka och mer säger jag int, blir överraskning till morsdag åt mamma.

Var och hackade lite is, starka jag, jag borde få lite hjälp av hulken... hihi :D
Vill ju ha hem min scoooter :D

Ska snart lite börja läsa på replikerna, Tobbe och jag kom på att vi har premiär nästa vecka !!!
Så ska läsa lite repliker nu, efter som det e enda stunden jag hinner läsa.. kan dem int än.
Har int lagat plancher men skriver här:

HUD MOT HUD
En teater om ungdomar i slummen.
Åldersgränsen är 12 år. Efter som det ingår våld och oönskade graviditeter.
Hör av dej till mej, eller nån från teatern, för att få veta mer.



AMANDA :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback