Godnatt

Efter att jag såg på House har jag försökt börja med headern till bloggen. Det kommer att bli lite komplicerat, men jag tror att det är möjligt att få det som vi har planerat det ;) Avslöjar inte ennu hur det kommer att se ut, ni får se det sen när det är färdigt. Efter en lite debatt vann Amanda med att bloggen skall vara pink. Eller hon ville ha den ljusröd, jag ville ha den en annan färg, så det blev pink.

Hade lite nolife här en kväll, så jag fotade mitt öga och ändrade färgen på gimp till rött x).
Det kommer att komma mera hobby bilder när snön börjar smälta och det kommer vår. Det är så jobbit att vara ute och fota när det är så klottigt och vått, eller så är det för kallt.
Men bilder kommer ni att få, både jag och Amanda gillar att fota.

JANNI :)


Janni, de skrivs HOUSE . ;)

2010-03-26 | 15:52:47

Vilket bildredigerings program använder du ? :)

2010-03-28 | 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback