Torsdagen, Lite bilder:

Emma ♥    Jens och Crisse me nåns skor på :)  AmandaftJanni :))<3



Igår:
For jag och skulle kolla på mopedhjälm åt mejj :) Så vi for ti Viivi´s (♥) föräldrar´s butik 8D Trevilg betjäning osv. :) Hittade 3 hjälmar, röda/svarta alla. Och bara en av dem passade .. :/ så jag fick en av dem. :)
Min hjälm :)


Efter det for jag hem och packa och sedan till Emma :D<3 Först for vi ut på länk med Saraa och Elvira :)
Sedan läste vi lite matte, och finska. Emma piiiinade mej med att läsa finska och ett annat prov på datan -.- Usch.
Sen med tiden blev det 20.30 och då stängde vi av alla el :) Så vi hade mysigt och Emma läste Sagan om ringen för mejj :)) 1 helt kapitel, hon kommer nog få fortsätta läsa den för mejj, haha int orkar jag läsa den själv. Sku int fatta hälften ens.
Och så dyrkade vi Tokio Hotel sååklart 8D

Halleluuuja 8D


Senare talade vi och chilla, och så åt vi mat i nåt skede före 20.30 också :) Tortillas. Gott :) Emma åt 5, rekooord.
Vi for och sova typ lite över 0..

Emma påstod att jag snarkade högt ;) haha, det kan nog vara sant. Men det beror på att jag hade lite snuva inget annat :)


My outfit today :)

AMANDA :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback