Bloggning på morgonen

Tja! Nu sitter jag igen här framför dator på morgonen. Det är sånt som jag absolut inte egentligen skulle hinna med, men jag skyndar sen att göra mig färdig. Ja, igårdagen såg ut såhär:

Dagen i skolan var ganska normal, vi lagade en choklad paj på hussan. Ja, en paj, inte en kaka. Samakade faktist helt okej. Efter det for vi snabbt via stan med Amanda och sedan till hennes. Där tog vi några foton som vi skall ha till bloggen och försökte fixa bloggdesignen. Det gick inte så bra för att vi kom på att Amanda har inget ordentligt bild redigerings program på datorn x).
Efter det var det föräldramötet som gällde. Enligt mig var det skit tråkigt och jag fick inte så mycket ut av det.

JANNI :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback