Sp0rtplan



Ska berätta kort om min dag :)




For in till stan där jag mötte upp Alle och Krista, Sara kom också dit.



Vi åt lite på Darins, (fetmabarn, javisst), sedan till sportplan !
Där solade vi läänge. André kom dit senare.. hade fotboll med.


Grönman och Heerman kom också. Medans Janni och Felicia fejda. ;>
Spelade ganska länge fotboll. Men sen börja andra matcher där, så vi checkade in dem iställe.


Emma kom också, men dock bara en liten stund, sedan for Sara, Emma och André hem till Andrés.
Extremt fejd, tänkte (hehe) dock endå följa med dem, men orkade inte. Ångrar det lite nu. :P


Kollade the big fight mellan BK och EIF, EIF vann... vet jag fasst jag for före det slutade .. tyvärr.




Ska äta grillmat hoppa lite bort, darinfettofettet och sedan soova gött ;)



JANNI KOMMER INTE BLOGGA, OM HON FÖRSTÅSS INTE BLOGGAR VIA TELEFONEN.


fejd :<

2010-06-23 | 23:04:46

fejd :<

2010-06-23 | 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback