ffan



Vädret är mulet så Janni och jag far troligen inte til svedja.. och kallt är det också 13.5 och då är det juli ! Det var mycket varmare i maj en period.. ;s
Men läste just att klockan 15 ska det börja bli varmare, så kanske man far då?

Nu när det inte blir svedja, och pappa och mama är båda borta (!) så vad ska man hitta på nu ?


Okej, andra planer kanske redan ! Pojomänniskorna kanske kommer hit ! :D

Puss< <3


amanda lilla , de e it JULI ennu . utan JUNI . ;)

2010-06-08 | 11:06:36

skitfin blogg! jag skriver om min bröstoperation jag gjorde förra veckan , & idag finns ett inlägg om vad som intresserar folk , svara gärna !!

2010-06-08 | 13:11:48

asw snälla du vne ens vilken hora hennes mamma e, && lxxm vaddåe söök hjälpp ggöre sj äcklee ! ;s sämsta bloggen

2010-06-08 | 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback