Ekenäs.

For till Ekenäs 1500 tiden typ.. Till Lindex, köpte inget men så man har lite koll.
Kommer fara dit snart igen.. :)

Sedan ringde bästaste Oscar och Crisse igen (de hade ringt redan tidigare) och sa att jag skulle komma till stallörpaken, så vi for och cruisa lite med Oscars båt, rikit dukti är han på att köra :D

Jag åt glass, papagallo har godaste glassen ! Köpte 2 bollar fick 4 ;)

Vissa simmade också. Jag höll mig på torra land.

Vi köpte kinesiskt hem och nu är jag så mätt så jag knappt orkar sitta upp. Upps.
Såå det betyder att det blir länk idag igen ;> Vilket inte gör nå illa åt nån.




Måst höra med Janni och Emma idag också ! Måste se Janni före hon far till Svergie på ekencup.
Sorligt.


Smygfotat av Tobias eller Pikku.


Har partyfiilis.. ;s vill på FEST.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback