Yeah !


Alltså, nu är jag tillbaka ! :)



Fredag - Tisdag
Var jag på min sommar stuga, hade dock nät där, så jag kunde blogga !
Tur för er ;)



Onsdag

For jag hem, från Bromarv, ensam. (så har varit ensam hemma nu i snart 4 dagar)
Kollade Eclipse på bio med Emma, Lillen, Sara, Emme, Janni, Alle, Krista ♥
Tycker det var en av de bättre filmerna hittills i serien.
:*D
Efter det kom Janni till mej över natt. Vi vakade till halv 4. hehe.


Torsdag

For jag till Emma ft. Sara och Janni.
Hamnade köra en massa olika ärenden >.< höh. Utnyttjing.


Fredag

Luggit hemma kollat tv, handlar lite, så jag hade mat.
Molly hämtades hem också, av min moster som hade varit till stugan och hälsat på de andra.
Så nu sover hon sött brevid mej, medans jag bloggar och kollar VM !
Märkte hur mycket hon, eller överhuvudtaget djur betyder för mej. Så otroligt mycket.
(intresseklubben antecknar)


Kan inte ladda upp bilder, kamera sladden fick jag inte med hem,
med datorn, som kom hem på samma gång som Molly.



Tackar :)

2010-07-03 | 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback