Att ha migrän påverkar ens liv mycket !

 

Vaknade med en mycket svår migrän, och det blev bara värre.

Mamma maserade min nacke och hårbotten.

Men ingenting hjälpte.

Tog en värktablett.

Det hjälpte inte heller.

Sedan sov jag i en timme.

Det hjälpte lite, men inte mycket.

Nu borde jag bara kasta upp, så skulle jag må bra tills ikväll.

 

Är inte det kul med migrän ?

 

Alla som har migrän vet vad jag talar om, det är verkligen inte kul eller skönt.

Vi måste bara stå ut med det, för det finns inget att göra åt det.

Några "behandlingar" finns det, men inga enkla.

Lättast är det att sova bort det. Men det hjälper inte heller varje gång.

 

Migrän kan faktiskt förstöra och försvåra vissa saker i ens liv.

De dagar man har nåt planerat kan man inte gör det man tänkt göra.

Men de dagar man slipper hem från skolan är ju helt okej, men sjukt har man endå !

Inte är det lätt.

 

Ni som inte har migrän kan skatta er lyckliga. Att ni slipper det.

Men ni ska inte tro att vi bara låtsas, för ni ve tinte vilket helvete vi får igenom.

 

Jag skulle till jannis mökki imorsse men nej, det kunde jag inte. Hade migrän.

Shit happens.

Men far troligen ikväll istället.

 

Kram AMANDA



Ja kan int säga att ja förstår hur du har det ,efter som ja int har migrän mn ja kan tänka mj hur ont det gör =( krya på dj <3

2010-07-07 | 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback