Ärr, inga ärr?

Kan ni gissa vad som hände exakt ½ år sen?
Jo, jag åkte min livs första ambulansresa (uuuuuuuuuuuuh! >< )
För dem som inte vet vad som hände; absolut inget allvarligt, vi
bara rammla med cykeln :D

Hade inget annat att blogga om så jag bestämde mig lägga in "då" och
"nu" bilder av såren.
Var ju ganska rädd över hurdanna ärr det skulle bli kvar, och
jag var ju inte orolig i onödan..

Det finns nämligen några små ärr kvar, det största vid armbågen.
Men man kan konstatera att det typ inte har blivit några hemskt synliga märken
kvar alls! .. förutom då på armbågen :P

Axeln

Det finns typ inga märken kvar, bara en mörk prick + lite ljusare fläck runt den
mörka, men man märker inget om man inte ser nära. (Det enda man se på bilden
är dendär mörka pyttelilla mörka fläcken :P)


Smalbent
Det var inte så illa då heller, men underligt nog finns det en liten mörk fläck
kvar här också :P


Armbågen
Som jag trodde blev det ett lite större synligt ärr kvar där.
Men man skall inte sörja, kanske det bleknar lite till med åren.



Knä
Såret var inte stort, men djupt.
Har blivit nånslags konstig mörk "utbuckling" kvar :P


Långt och extremt tråkigt inlägg, men det var många bilder ju! :D
Have a god day!






va hende? ;o

2010-12-12 | 13:38:35

herregud . fyfan de måsta ha tai sjukt . ;s

2010-12-12 | 14:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback