Vad är kärlek & Min dag

"Dag 5, vad är kärlek?" från detta inlägg.

Rubriken suger hårt, orka skriva värsta livsfunderingarna hit
när exakt noll personer seriöst tycker texten är intressant,
utan läser inlägget isf i hopp om ett gott skratt.
Så jag skriver inte annat om rubriken än att kärlek är en av de starkaste
kännslorna vi kan känna och det är något extremt värdefullt!

Så ta vara på denna kännsla, ingen skillna ifall ni känner det mot
er kompis, pojkvän/flickvän, familjemedlem, ett husdjur eller fast
en hobby ;)!


© Jannii ><!



"Dag 6, min dag" från suprise suprise DETTAINLÄGG!

Ja, Robin var hit idag, som jag berättade i förra inlägget,
gjorde allt och ingenting som vanligt :)
Åt julmat, såg på en film ("Sisko tahtoisin jäädä") som jag
fick i julklapp, och nu är jag på datorn.

OBSOBSOBS!
.
Bestämde idag också att jag skall ha en TV- dator lakko i en vecka.
Konstaterade att det far för mycket tid till sånt skit.
But no hätä!
Tänker laga ett till två tidinställda inlägg till varje dag i veckan, ja enbart
för läsarnas (och Amandas :D) skull!

.
OBSOBSOBS!






Den filmen är nog på riktigt bra, den enda finska filmen som jag sett som varit bra hittills, jag måst få komma ti dig å si den :D

2010-12-26 | 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback