Resor

Australien - jätte fint land, underbart väder och stränder.
Nya Zeeland - vill hälsa på mina små kusiner och se allt fint som fins där som man sett på bilder.
USA - hör till ?
Irland - vill till Dublin !
Tyskland - jag vill testa mina tyskakunskaper nångång i livet, besöka en julmarknad och se hur det skiljer sig från norden.
Storbritannien - Big Ben, London måste ses.
Portugal - partyparty !
Indien - en helt annan kultur, värme och stränder.
Kina - pappa har varit dit, vill se om det är så som jag föreställt mig.
Japan - om man varit till Kina måste man till Japan också.
Thailand - sol, värme och underbara männsikor, vill verkligen hit.
Brasilien - party.
Canada - vet inte riktigt varför jag vill hit, men det är ett lockande land ?
Island - varma källor och landskapet
Karibien/Väst indiska öarna - självklart val ?


Bara att börja jobba, earn some money!


//amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback