Ordentligt inlägg?

Känner på mig att det är på tiden att skriva ett ordentligt inlägg nu. Jag vet inte om det kommer komma flera sådanahär inlägg framöver ännu, men idag får ni ett iallafall :)

Har haft ganska mycket program sedan måndagen tills nu. Min kalender börjar vara ganska packad så man börjar vara mån om de få lediga dagar man har. På måndagen hade jag luciaövning, tisdag kör, teater & provläsning.. (provet gick helt ok, kanske en sjua eller åtta? Inget bättre :/ ) Idag har det varit luciaövning igen, så har jag varit till påminne med pappa och köpt säsongskort (Y) så det gäller att skida och snowkka den här vintern ;)


Har köpt nya leggins idag också :P Tillsammans med Felicia <3 Köpte ett par neongröna, fashion ! (Y)
ELLER SEN INTE, nej det är till julfesten, neonfärger är det vi kör på.


Mina Uggs och huppari har kommit. Jag bara ÄLSKAR dom ! <3


Jeeees beijb, dom är äkta ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback