I want to sleep forever

Började dagen med nätt schack i lilla hem bageriet och fortsatte på två olika sköthem där vi lussade för de som bodde där. Vi for också via K-market bara för att missa skolan. Nolot så in i skogen, eftersom där var en viss människa. Efter skolan hade jag kör från 15-17, så kul att sluta skolan klockan 17. Var så trött när jag kom hem att jag lade mig på soffan och sedan kollade jag tv, men det tog inte länge före jag somnade :P Det var lite nolot det med, eftersom när jag vaknade hade vi besök... men människan har ju sett mig sova förut så.


Sedan köpte pappa en julklapp åt mamma, som jag byggde ihop medans hon handlade mat.

Nu kollar jag tv och gillar alla kommentarer på fb, haha. Nejnej, inte ska jag vara sådandär :P
IKEA PS MASKROS Taklampa  Diameter: 80 cm Sladdlängd: 180 cm

//amanda





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback