IGÅR

Skrev det här igår, men fick aldrig in bilderna så ett sent inlägg om igår.

Vaknade av att jag hade migrän, det verkar komma på just de dagar man inte vill att de ska komma på. Men jag har mina metoder till att få det bort, så jag klarade ändå av att träffade de andra i kotipizza och äta. Det var sista gången vi gjorde nåt tillsammans med luciamänniskorna. Mycket skratt blev det iallafall! :D

När jag kom hem blev det till att börja städa, så nu är rummet städat och satt upp lite julsaker. Har pyntat granen också. Tappade nererna på min syster, hon skulle ha dit massa röda saker och konstiga tomtar, så försökte plocka bort några. Men nog blev den helt bra för att vara en sjuåring som pyntat den. :)
Nu sova i tid idag, så man mår bättre imorgon (idag). Tyvärr firar vi inte jul hemma, utan hos min moster, men lika bra går väl det... får inte likadan julfiilis bara.
God Jul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback