13.12 - luciadagen - luciatåget

Steg upp o7oo och fixade klart mig, vi började i stadshuset > aktia > massa ålderdomshem > aktia > kyrkan.
Har haft en super bra dag, jätte kul med massa olika schack! Har skrattat mycket och sjungit en massa. ;)

Nu är jag totalt slut körd. Min tå har varit så sjuk idag så jag knappt kunnat gå, men det fanns inget att göra om det heller.

Jag har fått ut mitt modersmålsprov, med tanke på att jag inte läst så mycket är jag helt nöjd med 8+ och fick veta vad jag fick i mitt biologiprov, mänligen en full 10 ! Känn på den :D Är grymt stolt, jag trodde inte det gått så bra, men tydligen. Man var ju den enda tian i klassen såå ;) + att jag fick 9 ½ i häftesskötsel, vilket var konstit med tanke på hur mitt häfte såg ut, hehe.  Hade också häslokapsföredrag på fredagen och får väl veta imorgon vad jag fick i det, det var inte direkt påsatsat eftersom man inte komihåg att man skulle ha det klart.. så får se vad man får i det. Och så har jag ju skrivit biologiuppgifter och finskauppsats också, som jag hoppas på att få ut.

Nu drick glögg och sortera väskan till imorgon. Ska till lilla hembageriet klockan nio imorgon med luciagänget och sedan uptpträda på något hem, tror jag 11 tiden.

Janni har köpt hem ett stycke smink åt mig.




HÄFTESSKÖTSEL? Hahaha; har aldrig hört värre. Vad fan har det att göra med hur bra man kan ämnet och framtida studier? :D Hahah. Hälsa lärarn.

2010-12-14 | 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback