You're not gonna reach my telephone

Gaaaah! :D

Fick nu min nya telefoooon som jag beställe från Gigantti ett par dagar sen!

Min gamla var inte så häver såå .. >.<
Notera att knappen och ett slags skydd för laddnings hålet har lossat
+ att färg har slitits bort och bakskalet var extemt löst..


Här har ni bilder på den gamla och den nya telefonen! ;)






Vinnare av dagens blogg är korad, gå in och kika om det blev du :)



Eftersom att trycket blev så stort och många ville bli dagens blogg så har jag därför dragit igång en ny dagens blogg tävling. Denna gång kommer jag att dra hela 5 vinnare! passa även på att vara med i veckans blogg där 8 vinnare koras ikväll!

Lycka TILL!

2010-08-25 | 18:02:50

Det är dags för gissa kändisen i bloggen! Någon kommer vinna en länkning och kommer få ta del av mina unika läsare! Släng in en gissning du också! :)

2010-08-25 | 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback