Paris

Har haft Janni hos mitt hela dagen ;) Vi har failat extremt ett par gånger, skrattat och så har Janni pinat mej med att öva finska med mej.. hehe, vilket nog är jätte bra och duktigt av henne att ens orka försöka, eftersom jag är extreeemt jobbig när det kommer till finskan. Men det är nåt jag måste lära mej ! Med eller utan vänners hjälp.

Har lagt ansiktsmask också :)



Har talat om det angående resor här hemma.. södern blir inte av nu i höst eller vinter.. men kanske Paris ♥ istället ! :)
Isåfall troligtvis nästa månad. Vilket är kul det också ! Så nu hoppas man på det istället.
Någon som kan berätta nåt om Paris ? Vart man borde söka sej, till vilka sevärdheter och delar av staden ? Berätta gärna. :D

 

 

 




Eiffeltornet, notre dame, triumfbågen, Louvren, sen måsta ni ju gå omkring och shoppa på gatorna, det finns massor massor och återigen massor med butiker över allt fast håll dig på andra sidan seine där efiffeltornet INTE står, sku ha fått för mig att det är billigare på den sidan att shoppa och det bästa sättet att komma fram är att åka metro, snabbt, bra & billigt fast väldigt trångt och risk för fick tjuvar. Sen ska ni besöka Pauls bageri och köpa franska delikateser, som croissanter, macarons och canele's! Att äta sniglar är också ett MÅSTE!

2010-08-24 | 07:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback