Jag har en bra dag idag !

Jag vet inte vad jag är så glad åt idag, men inget har kunnat förstöra mitt godahumör idag !
Varken finskan, sura och dystra miner (men lite medlidande kan man nog ge) eller olika kommentarer.
I´m just too happy, to take your shit. Suck on that ! :D
Kan hända att det har med Paris att göra (fasst man ännu väntar på ett visst svar, men det kommer ikväll tror jag) eller så känner jag mej bara anner glad.

Talade just med mamma och hon köper hem lite hämtmat, Darins brödkebab ! Lite fetto måste man ju få vara imellan, speciellt när man börjar träna efter att det nya schemat kommit till gymmet. ^^


Vanligtvis hatar jag biologi, men eftersom jag tycker att människorkroppens anatomi är intressant och fakta kring sådant. Så tycker jag verkligen om att gå till biologi timmarna ! ;)


Men jag ska inte ttråka ut er nåt mera i det här inlägget.. det börjar bli lite långt.. så ni får någo bilder och inget mer.

Kram.



Kvaliitee ;)
höhö.



http://www.1177.se/admin/bildarkiv/Amnen/Kroppen_oversikt/s_nyast_helkropp.gif
random google bild.





Vad roligt att du är med och tävlar om att bli länkad hos mig, vinnaren dras vid midnatt så nu är det bara att hålla tummarna :)



Annars då, hur är det med dig? ^^

2010-08-24 | 18:06:32

kikar in :)

2010-08-24 | 18:06:49

sv; tack:)

2010-08-24 | 19:10:21

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

2010-08-24 | 19:46:12

Tack! fin blogg du har :)

2010-08-24 | 20:16:25

du e så söt amanda, hih :)

2010-08-25 | 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback