A normal day ? or not..

Alltså.. det har hänt ganska mycket idag. Både bra och dåliga saker. Ska berätta lite.

For till Janni och där träffade vi Felicia och sedan iväg till Sonjas. Hoppade i poolen ganska direkt, Sonja varnade om att blont hår kan bli gröönt.. men det har aldrig hänt mej förr, fasst det varnat för det. Så jag var inte värst orolig. Simmade typ 3-4 timmar.. och de andra börjar märka att mitt hår började bli grönt, men trodde inte att det var nåt paha. När jag kommer upp, är mitt hår möggel/moss grönt. Får int panik direkt för Sonja sa att ketchup skulle hjälpa. Mamma fick "panik" och blev ganska upprörd över håret, för hon viste int direkt vad man skulle göra när inte ketchup funkade. Skulle imorgon till apoteket och köpa c-vitamin.. men min gudfar (thank God for you !) sa att jag skulle lägga citron saft i håret. Och det gjorde jag, jag låg upp och ner i ett bakfat med citronvatten, hade gäster också.. så de satte och skrattade åt mej.. men håret blev bättre och nu märks det gröna inte ens. Så jag är mycket glad att det lyckades och att jag har en sådan gudfar som jag har.

Hos Sonja hade jag jätteroligtochtrevligt. :D Thanks alla ! <3


Just nu diskuteras solsemester hemma hos oss, med gästerna ;) GILLAS EXTREMT MYCKET !


Puss och Kram !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback