Bordsduken färdig! x)


Mycket tråkigt att komma in i den trista vardagen med sina trista rutiner efter Sverige resan. Som tur hade jag inte engelska provet idag, skulle varit ennu värre, dessutom hade jag inte övat fast jag skulle göra det x)

Dagen har inte varit så händelserik, hade handarbete idag och fick bordsduken som jag har broderat i ett halvår typ, entligen färdig. Är verkligen så glad över att få den färdig, utan att överdriva lagade jag på den nästan i ett halvår. Började på den i början av November, skulle bli en julklapp till mommo, men nu blir det en födelsedags present istället.


Som vanligt hittar jag på en massa saker som jag måste göra för att slippa städa och läsa till prov.. heh.. är inte dendär aktivaste människan ni vet ;) Så jag bloggar så jag kan slippa det. Glömde btw lägga in en bild på t-skjortan jag köpte från turneringen med Irstablixten logon! Nu när jag engång redigerade bilden så lekte jag med gimp, (sellan!) och gjorde min hudfärg brun :P.

Skulle nooog smaka att vara sådär brun påriktigt.



Tjenis!



Ville bara säga att jag kollat igenom bloggen, men behöver verkligen inte nån photoshop ;)



Puss o kram



//Sexy Bitch

2010-04-13 | 18:28:16

hahah, har du redigerat bilden eller?

annars fett cool ögonfärg, dom va fett cool grön:)

och fett brun, fin hudfärg.

ska vi byta?(a)

2010-04-15 | 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback