Shoppa

Har haft en kul dag i skolan.. men fan varför ska allt vara så ihop roddat ? Thanx, for that God.
Var på föräldra samtal, och fick höra mycket berömmande saker, som den plugi man är :P Och sen fick jag sluta 30 mins före alla andra, harm säger jag nog.
Nu ska jag snart o shoppa, Emelie (♥) kommer me :) Måst packa väskan nu.
Puss <3
I don´t know, and I got to let it go, I can´t stand it. ♥


:)



Har du lust att hjälpa mig bestämma vilka bilder som ska användas? Färg eller sepia på min blogg.



Kramar (:

2010-04-13 | 13:47:56

Har du nån bra låt/några bra låtar du vill dela med dig av? Kommentera inlägget via länken nedan, bästa tipset länkas i min blogg. Lite gratis reklam är ju inte helt fel :)



http://mmary.blogg.se/2010/april/dagens-lat-5.html#comment



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-13 | 13:52:46

Hejsan!



Nu är jag igång igen med "dagens fråga" Så nu undrar jag om du har lust att ta din tid & svara på den lite snabbt?



Kram

2010-04-13 | 13:55:43

sv; dröm vidare, min blogg kanske inte är så snygg, haha, men snälla, va mer ego?

2010-04-13 | 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback