överraskningsfest

Jag for som planerat till Emma klockan 18.00
Och när jag kommer in luktar hela huset pizza. Vi går ner i Robins rum, och allt e mörkt. Jag kommer in genom dörren och då hoppar alla fram och skriker "suprise" eller vad de nu skrek, jag kommer int ihåg, blev så chockad. :D
Efter att jag lugnat mej så kollade vi film 2 stycken. Cornkidz.. (eller någo) o Wallander. 8D Skrek it liiite.
Resten av kvällen väljer jag att hålla för mej själv. ;)
.
Ni betyder så jävlit mycket för mej allihopa ! Jag hoppas ni fattar de. Älskar er alla, Emma, Janni, Felicia, Sara, Viivi, Tobbe, Jens, André och Lillen. Tusen tack till er <33
.
.
Världens lyckligaste AMANDA :) med de underbaraste vännerna, och det är jag 100% säker på !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback