280113


Dansade från 8-9, sedan blev det lilla hembageriet med Tobbe och Felicia.
Efter en timme förberedande kemi så for jag efter biologiprovet som visade sig ha
gått bättre än vad jag trott. 9 blev det och med tanke på de 3-4 timmarna jag läste på det
så är det riktigt bra! Imorgon är det kemi prov som gäller, har funderat på att ignorera boken
totalt och läsa instuderingsfrågorna och presentationerna så borde jag iallafall ha möjlighet
att kamma hem 12 poäng lätt, sedan har jag dessutom poäng från förhören vi haft.

Istället har jag försökt läsa lite matematik, men jag klarade inte ens första uppgiften.
Jag har ingen aning om hur jag ska klara provet, och så känns det varje provvecka
angående matematiken... inte okej!

Blir en länk nångång idag, måste slippa bort från matematikboken, samla tankarna
och fundera på annat en stund!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback