One lovely blog award



Såg på Zara's blogg att vi fått denna award av henne! Uppgiften är alltså att tacka den oersibeb sin gett denna award genom attt länka bloggen till inlägget, skriva 7 faktan om sig själv och ge denna award vidare till 15 (och nu kom vi bara på 12) bloggare.

1. Jag har ett ganska hett temperament och starka åsikter 
2. De som känner mig vet att jag verkligen älskar djur.
Våra tre underbara katter hemma är lika älskade som alla andra familjemedlemmar.
3. Jag är analytisk på hög nivå.
4. Jag tvivlar ofta på mig själv.
5. Jag gillar att gymma, men oftast gör jag det i typ 2 månader och sedan har jag 5 månader paus,
orsaken är oftast latmask, snål eller luspank.
6. Råggröt är en av mina favoritgrötar, också choko och äppelgröt finns med på listan.
7. Som liten hade jag aldrig kläder på mig, tillochmed på bröllop klädde jag av mig naken och smutsade ner mig,
finns mångamånga fina bilder på sådana stunder.


1.
Jag hatar mina ögon, tycker att jag ser ut som en kines.
2. Jag har haft orientering och simning som hobby nån gång i tiden.
3. Jag är mycket tankespridd och glömsk.
4. Jag talar i sömnen.
5. Jag har aldrig smakat på någon sort av tobak.
6. För det mesta är jag glad, men när jag inte är det lönar set sig att hålla sig
borta, ilskan går ut över allt och alla som kommer emot.
7. Jag kan inte le med tänderna.

Emma, Felicia, Sofia, Alle, Lillen, Märta, MalinDenise, Issu, Janni, Josse, Ika



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback