Dagen.



blev inte som planerat. For från skolan 11 tiden.. hade magkramp.. :s
och då for jag inte heller till Darins som planerat.. :( Angst. Fasst jag mådde bra då redan.
1700 for vi till dagis, där min syster hade sommaravlutning,
och överraskningen som kom där  (för de små, jag visste om allt) var att
The Black White Boys spelade. Spelade jätte bra ;) men trög publik bara.
Oscar - You are so screwd. :P

Oscar kallade upp mej bland små barnen och att ja sku typ stå o dansa, opp rev småbarnen mej,
men int att jag dansade, sorry, i know i´m boooring.



Två tävlingar i bloggen :) Kika in!

2010-05-26 | 18:05:22

Hej!!

Hoppas allt är bra med dig :) Ville bara önska dig en fortsatt bra onsdag! =)

2010-05-26 | 19:31:47

hur är det med dig idag ? :D

2010-05-26 | 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback